17 Eylül 2015 Perşembe

Special Thanks #5

Merhaba ,

Bu özel teşekkürüm güzel dostuma gidiyor.

Tatilinde benide unutmamış ve birbirinde güzel kartpostallar almış benim için.


Balıkesir'in bir ilçesi olan Ayvalık turizm yönünden çok canlı ..

Sanırım gün doğumu yada batımının keyifle izlenebileceği yerlerden..


Ayvalık'a bağlı bir ada Cunda.

Kesinlikle gitmek istiyorum...Çok mükemmel görünüyor.

Böyle Ayvalık Balıkesir'e bağlı yok Cunda şunun adası yazmamın sebebi , 
çokça duymama rağmen hala karıştırıyor olmam :) Sizin içinde öyledir belki :))



Güzel manzaralı kartların yanındaki oyuncaklar dikkatinizi çekti mi?

Onlar benim dostumun bana hediyeleri ..

Seviyorum böyle minik şeyleri.



 Bu kartında ayrı güzel bir durumu var.

Birbirimizden habersiz benim için bu kartı almışız Kocaeli Kitap Fuarı'ndan.

Ben çok beğenip almıştım , biz ikiz olduğumuzdan o da benim için aynı kartı seçmiş habersizce.

İkiziz diyorum çünkü o kadar yakın hissettiklerimiz , düşüncelerimiz.
ve hatta..

     

griplerimizz..


Şu an ayrı illerde olsakta eskisi gibi aynı zamanlarda grip olmayı becerebiliyoruz :)


Special Thanks 'ten nerelere geldim :D

Tekrar çok teşekkür eder , iyi geceler dilerim.
Barışla kalın.









ALTAR GÜLTEKİN



Not : Hep grip başlangıcındayım , 

hemde duruşunu beğendiğim tek insan  Altar 

 ( saçma salak bir ) programdan elendi..

Üzgünüm a dostlar ,bol üç noktalı cümleler falan hep bundan.

Siz iyi olun sevgiler.







1 yorum: