13 Eylül 2015 Pazar

Speacial Thanks #4


 Gudum artık Türkiye 'de :) Ama ben gönderdiği bazı kartları hala bloga giremedim.
Ne büyük ayıp!
Hemen başlıyoruuum.Yakında bi post daha gelecek ..
Çok çoook çokkk teşekkür ederim gudum.



Bu güzel kart Almanya'da bir saray olan Schloss Sanssouci 'yi gösteriyor.
Pullara ayrıca bayıldııım.
Hollanda'da uluslarası gönderilere yapılan genelde tek tip pul var ,
 ancak arada böyle güzel süprizlerde yapıyorlar. :)



Oxford'un 3 eski  okulu
Marton , University ,Balliol



İngiltere'nin şehri olan Norwich'i görüyoruz.Tam bir sonbahar şehri gibi :)




The Milkmaid 1658-60 arasında Johannes Vermeer tarafından yapılmış bir tabloymuş.
Çok estetik görünüyor gerçekten.
Vermeer ve  van Gogh Hollandalı birer ressamdır.
Vermeer'ı  İnci Küpeli Kız eserinden tanıyabiliriz.Şöyle görünüyor ;



1665 / Yağlıboya bir eserdir.




Abisinden gelen desteğin azaldığı günlerde Vincent van Gogh
 ücretsiz pratik yapmak için kendi yüzünü resmetmiş.
Bu muhteşem tablo ortaya çıkmış 1887'de.

Rijks Museum Kartlarına bayıldıııım :)

Acaba bizim ressamlarımızında kartları var mıdır
 diye düşünmeden edemedim.



Pek tabiki Hollanda'nın yel değirmenleri :))
Bu da çok muhteşem bir kart tıpkı benim gudum gibi :D



İyi haftasonlarııı !
Kendinize dikkat edin :)

1 yorum:

  1. Bayılıyorum okurken çok keyif alıyorum ,tek kelime !!Süper. Norwich ve Gogh özellikle en beğendiklerim oldular.Güzel paylaşımların bitmesin:) -hatta haftada 2-3 paylaşım olsa kahvem ve ben çok tatlı vakitler geçirebiliriz. :)

    YanıtlaSil