16 Eylül 2015 Çarşamba

POSTCROSSING #17


Bugün evden acele çıkmam gerekiyordu.
En son geçen hafta Çarşamba kart atmıştım.

Hemen 4 kartımı hazırlayıp yol üstündeki PTT'ye bıraktım.
Pulları üzerine önceden yapıştırdığım için sıra beklememe gerek yoktu.
Hem o kadar da hakkım olsun zaten , düzenli müşteriyim ben ahaha.

Hum bi de şey eğer nerde geçen haftanın 4 kartı derseniz 
kuş olup uçmuşlar biz öyle duyduk :D

Haydi bakalım bu haftanın 4 kartına..





Mustafa Kemal ATATÜRK 'ü herkes  tanımalı..

GREAT LEADER ( 1881-1938 )





Diiğer üç  kartım güzel İstanbul manzaraları..



Evdeki bibloları dekor yapan bir garip postcrosser :D

Bunun bide kurbağa versiyonu var ki yakında sizde görürsünüz.. :)

Çok şebek değiller mi ama ya :))




Ertelemeden , kısa da olsa ekledim.

Kartların arkalarını da çekmiştim ama düzgün bir blurlama yapamadığımdan paylaşmıyorum.

Hatta blurlama yapmaya çalışırken hayattan bezip postu yazmaktan vazgeçmiştim.

Enerji veren nadide dostlarımdan  Tuta Stone ' a teşekkürü borç biliriiiim :)






Bugün gidenler bu kadardı.

Almanya , Hollanda , Amerika ve Rusya'ya gönderdim .
Umarım hızlıca giderler.


Kendinize dikkat edin ve güzel müzikler dinleyin! :)
Barışla kal..




1 yorum:

  1. o enerji senin senden bana geçen çok güzeller ya çok seviyorum dostumu <3

    YanıtlaSil