19 Eylül 2015 Cumartesi

Kartpostallarım #4


Yatağımın örtüsü desenli bi posttan herkese merhaba ,

Biraz yorgun , biraz sıkılmış bir insan olarak dedim ki ben 
ara verdiğim seriye bir post daha atayım :)

Bildiğiniz üzere  kendi aldığım kartları  #Kartlarım olarak paylaşmaya devam ediyorum.



Bu aslında mükemmel olan ama benim pek harika çekimimle 
o kadar da güzel görünmeyen kart 
Kocaeli Kitap Fuarı'ndan..
Eski İstanbul Manzaralarından.

1903 Üsküdar Genel Görünüş 
Sait Beydeş Koleksiyonu..




Bu da yurtdışı seyahatimden aldığım , diğer tüm kartlardan ayrı biyerde olduğunu her baktığımda hissettiğim Trevi Çeşmesi kartı..Aşk Çeşmesi olarakta biliniyor.

Sevgili blog çok seviyorum be Roma'yı İtalya'yı İtalyan aksanını..



Bu da Viyana'dan  aldığım kart..
Ben gittiğimde kartlar hep böyle çok görüntülü olarak vardı..
İyiki onları almışım dedim bugün bakınca yine..


Ablam çaya çağırıyor gitmeliyim sevgili blog , 
çünkü ben kartlar kadar çayı da çok severim :)

Ablam demişken bu momijilerin sahibidir kendisi.
Evet o küçük oyuncaklardan bahsediyorum.
Koleksiyon bebekleri de diyebiliriz sanırım.
Bayılıyoruz biz onlara :))

neymiş ki bu diyenlere ; 



Haydi barışla kalın
Baş baş..


1 yorum: