28 Ocak 2015 Çarşamba

POSTCROSSİNG #7

      

 

                                                      Selammmm ,

 
Kendi okulumun finalleri ,açıköğretim finalleri derken bütün gönderilerim aksadı.Ama kesinlikle düzenli güncellemek istiyorum bu bloğu.O yüzden hemen geldim. :))
 
Açıköğretim finallerinden birgün önce , göndermem gereken çok kart olduğunu ve evde az  kaldığının farkına vardım ve işe hemen el attım. :)

Yukarda gördüğünüz gibi 17 kart , 12 zarf aldım.Sayıların bi özelliği yok ,elime böyle geldi diyelim.Tabiki bir de en sevdiklerim maskeleme bantları :))
 
 
 
 
 
Zarfları alırken güzel aldım da nedense dün gönderdiğim 3 kartı zarfsız göndermek istedim :)
Aa birde unutmadan pul aldım ben ya.
 
Hepsini göreceğiz birazdan :)
 
Hadi başlayalım ;
 
1
 
    İSVİÇRE 'ye  /  To Switzerland


 
 O pulun güzelliği nolacak peki :)) Ah 10 tane kalsa 10'unu da alırdım.Ama 2 tane kalmış.Birini kendime sakladım.Biri de şanslı birine gidiyor artık :)



2
 
ÇEK CUMHURİYETİ 'ne / To Czech Repuclic
 
     Küçük bir postcrosser denk gelince Hello Kitty stickerlarıma kıydım :))


 Pul almak için Kadıköy'deki Ptt'ye gittiğim de birde pul programı aldım. Böylece yeni çıkan pulları takip edebileceğim. Postcrossing'le uğraşanların farklı pullardan çok hoşlandıklarını hepimiz biliyoruz :)
Yukarda gördüğüz kartta olan Ekmek İsrafının Önlenmesi konulu pul 2015'in çıkan ilk puluymuş ve 19 Ocak'da çıkmış.

 
 
Bu yıl 22 ayrı pul çıkması planlanmış 1 yıl içinde.

 

 
3

UKRAYNA ' ya /  To Ukraine
 
 
Dışarı çıkmadan resimleri hızlıca çekerken diğer kartın
 ön yüzünü çekmeyi unutmuşum ,mazur görün :) Ama arkası böyleydi.Ekmek pulu dışındakiler postanede kalan eski pullar.
 
 
İşte böyle geç kalmadan yazmak istedim hemen  ,2 tane daha yazacağım kart var vakit bulduğumda onları da gönderip , paylayaşacağım.
 
Kendinize dikkat edin , kısa süre sonra tekrar burda olmaya çalışacağım.

2 yorum:

  1. pullar pullar pullar:)))<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeappp :) Ama çabuk bittiler ya , bir çıkartma daha yapmam lazım PTT 'ye

      Sil