12 Ocak 2015 Pazartesi

POSTCROSSİNG #5


Evett tekrar burdayım..Bana gelen kartlardan sonra bende kartlarımı hazırladım ve gönderdim.Bakalım neler gitmiş :)


1

 Sanattan hoşlandığını söyleyen bir kişiye bu kartpostalı gönderdim.
FİNLANDİYA'ya gitti.Kartpostaldaki resim Pierre Auguste Renoir 'in Tekne Partisi
(Luncheon of the Boating) ' dir.

2

İlk defa karşıma profil yazısı olmayan bir postcrossing üyesi denk geldi.
Henüz yeni üye olmuş ve 2. kartı benden gidiyor AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ'ne.
Güzel yılbaşı dileklerimle :)

3

Üçüncü kartım ALMANYA 'ya gitti.
Ocak ayı bitmeden yılbaşı kartlarımı atmaya devam ediyorum.
Bu kartın zarfını süslemek istedim.Bakalım nasıl birşey olmuş :))



4

ve son kartımda zarfsız şekilde  HOLLANDA ' ya gitti.


Postcrossing sitesinde kayıtlı olan hesabım üzerinden şuana kadar ;

7  Kartpostal Geldi
18 Kartpostal Yolladım : 11'i yerine ulaştı.
                                    7'si şuan yolda.



Şimdilik bu kadar :)
Kendinize dikkat edin.Kartlarım geldiğinde görüşürüz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder