19 Aralık 2014 Cuma

POSTCROSSİNG #3

Herkese Merhaba,


Kısa bir bilgiledirme yapıp güzel güzel bir gönderi sunmak istiyorum.

Postcrossing olayı  dolayısıyla , kart attığınız kişilere kartınız ulaştığında kişi , kartın üzerinde yazan kodu sisteme girer ve sizde kartınızın ulaştığından haberdar olursunuz.Bir başka yönü var ki 5 kart atabiliyorsunuz ve 1'i karşıya ulaştığında bir adres daha alabiliyorsunuz ve sizde başkasının kart atacağı 5 kişilik listesine giriyorsunuz.

Gelelim güzel habere ..


Geçen postta gösterdiğim kartları attıktan sonra bende gözüm posta kutusunda beklemekteydim.

Sonunda Çarşamba günü elime bir zarf  ulaştı , sizlerle paylaşmalıyım.




Kendileri Ukrayna'dan gelmiş. :) 



vee  işte kartım 

Profilimde farklı kültürü öğrenmeyi sevdiğimi ve onların kıyafetlerini içeren kartpostallar almaktan hoşlanacağımı yazmıştım.Bunu okuyan ve bu güzel kartı gönderen insana  teşekkür ederim. 


Gönderdiklerimden 3'ü yerine ulaştığı için 3 adres alabildim ve kartları hazırladım.

İşte ilki ;


(Serde biraz fanatiklik var ,görmezden gelin :))


Ve yazmadan önce arka kısmı ( sticker çılgınlığı , delice seviyoruz efendim )



İkincisi ;





ve bu da son kart :)



Zarflarım yola çıktılar bile ..


Aa bu arada yine zarfı bahane edip birşeyler isteyen bir postcrosser'a 
poşet çay yolladım , nasıl yapacağını da alttaki kağıda yazdım.
Bahane dediğime bakmayın böyle şeyler hoşuma gidiyor. :)
Bende profilimi güncelleyip böyle şeyler istemeliyim hihih.



Bir post daha böylece bitti , umarım hayatınıza bir parça tebessüm katmışımdır.

Sevgiler 


1 yorum:

  1. Yeni kartpostal paylaşımı için sabah öğle akşam bakıyorum :) Bekleniyor <3

    YanıtlaSil