8 Aralık 2014 Pazartesi

POSTCROSSİNG #1



Hep merakım olan kartpostallara son zamanlarda daha fazla değer vermeye başladım.
Bu yüzden bunu yavaş yavaş  sizinle paylaşmak istiyorum.

             Benim  yaşadığım yer dışında oturan akraba ,yakın veya kartlaşabileceğim kişi bulunmadığından yakınırken , çok mükemmel bir blogger sayesinde postcrossing.com  sitesini öğrendim ve  kartlaşmaya başladım.Eğer ilginizi çekiyorsa mutlaka incelemenizi tavsiye ediyorum.

Kartları özenle yazmak , stickerlar yapıştırmak kesinlikle beni çok mutlu ediyor.

Şimdilik aldığım 2 kart var ;



 Birincisi Rusya'nın Perm şehrinden geldi. :)



ve ikincisi Belarus'tan.
Benim gibi bilmeyenlere not :
 Belarus , Belarus Cumhuriyeti veya Beyaz Rusya diye de anılıyormuş.


Bir aksilik çıkmazsa Çarşamba günü, bu hafta postahaneye giden kartlarımdan bahsedeceğim.Ufak ufak yol almaya çalışıyorum.
Umarım ilerde güzel bir kartpostal arşivim olur.


Kartpostallarla ilgili ilk postum burda sona eriyor , umarım zevkle okumuşsunuzdur. :)
Kısa zaman sonra tekrar görüşmek üzere.




Teşekkürler.




2 yorum:

  1. Ben 6 tane gönderdim ve hala hiç alamadim postcrossing ile. InsAllah kısa süre içinde gelirler... Senin kartpostallarini cok sevdim ama!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka geleceklerdir ,ptt bazen topluca getiriyor kartları.
      Teşekkür ederim :))

      Sil