27 Nisan 2016 Çarşamba

POSTCROSSING #20

    Herkese Selamm!

Umarım güzel bir hafta geçiriyorsunuzdur.
Günler yoğunlaşmadan, postlar birikmeden göndermeye devam etmek istiyorum..
Zira Mayıs sonu itibariyle tüm son sınıf öğrencileri olarak iptale bağlayacağız gibi :D

Hadi başlayalım ;

Kartlarım gelmeye başlamışken ben kart göndermeden durur muyum ki? :))
Postcrossing fightiiing!!!


  Bu kartlar Ege Bölgesi kitapcığından :) Arkası tamamen Türkçe anlatımla dolu olduğundan yazacaklarımı başka bi kağıda  yazıp zarfla göndermek mecburiyetindeyim :)


2 Şubat mı?!! Ne alaka di mi? 
Yazısını önceden yazmışım ama gönderememiştim bu kartı.
Kartlarım kaybolduğunda postcrossing yetkilileriyle baya bi mailleşmem sonucunda kendileri gelen giden dengesi her gönderdiğimde dahada bozulduğu için bana kartlar gelene kadar durmamı söylemişlerdi :)
Utanan maymun emolojisi :D
Bu yüzden şimdi gönderiyorum. 

Evet gelelim gelenek haline gelen klişe kartlarıma ;




 O mükemmel ingilizcemden mahrum kalıyosunuz ama kızmıyosunuz di mi? :D
Çok eğlendim :))
ve tabiki adresi kapadım.
Kişisel haklara saygıduymak lazım.
Genel anlamıyla kartın arkasını bu şekilde ikiye bölüyorum ; 
sağ taraf zaten adres ,sol tarafta yazmak istediğim bikaç cümle..
Önemli olan yada genelde istenen tarihin ,hava durumunun ve şehrin de karta eklenmesi.
ve asla ama aslaaa kodu unutmayın.Yoksa kartınızın ulaşıp ulaşmadığını öğrenemeyebilirsiniz.
Ha oldu ki unuttuk ..Bana böyle bi kart gelmişti üzerinde kod bulunmayan.
Postcrossing in bunun için bi sistemi var,kartın üzerindeki tarihi ,ülkeyi , dikkat çekici şeyleri yazıp taratıyoruz ve kartları atmış olabilecek olası hesapları size gösteriyor.
Benim işime yaramıştı , mantıklı bi sistem.



İki tanede unutup kapattığım zarf vardı :) ve bir tanesinide çekmeyi unutmuşum sanırım.
 2 + 5 şeklinde 7  kart gönderdim bu ay.
Yazılacak 5 kartım var ; yakın zamanda onlarıda halledeceğim inşAllah.



Bugünlük bu kadar.

Kendinize dikkat edin.
Barışla kalın.


1 yorum:

  1. sevinmek sevinmek sevinmek tek kelime suan beni anlatan 😄

    YanıtlaSil