1 Ocak 2016 Cuma

POSTCROSSİNG #18



Herkese Merhaba ,

 Uzun zaman oldu bi kartpostal postu girmeyeli..Zannedilmesin ki bu kız bu hobiden vazgeçti :)
Hep PTT yüzünden bu olanlar.
Herşeyi ayrıntısıyla anlatacağım :)

Öncelikle Ekim'in son gününden bugüne kadar 21 kart yolladım 10'u ulaştı.
Yavaş yavaşta ulaşmaya devam ediyor.
Her hafta günlük hayat düzenimin içinde kartları yazıp zaman buldukça  5'er 6'şar yolluyorum.
Resmi olarak yılbaşı tatilindeyiz diye gönderemediğim 8 kart var.Pazartesi onlarıda göndereceğim  ve zaman olursa  postunuda yazacağım inşAllah .

Gelgelelim bir sıkıntı var.Bana resmen 3 aydır kart gelmiyor.Hiç hemde..
PTT'yle görüştüm ,şikayet kaydı oluşturdum.Güzel şekilde ilgilenip müdürleri bizzat dönüş yaptı ,ellerinde bana ait hiçbir gönderi bulunmadığını ve gelen gönderileri günlük postaladıklarını ve rapor tutup,denetlendiklerinden bahsetti.Herşey iyiydi hoştu da ; bana gelen gönderinin olmaması ihtimali yok! Çözemedim ben bu işi.Çünkü şuan gelen giden dengesinde eksik 12 kartım var bana gelmesi gereken..Ki genelde gelenler gidenlerden çok bile oluyor aktif bir kullanıcıysanız.
Bu adamlardan 11'i göndermese 1'i bile gönderirdi ya..

Ne yazık ki hikaye mutlu sonla bitmiyor , her dışarı çıktığım gün posta kutusunu kontrol edip hayal kırıklığı yaşıyorum.Kartlarımı atmaya devam ediyorum ama ne kadar daha sürer garantisini veremeyeceğim.Biraz keyif kaçırmıyor değil yani..

Neyse birazda güzel şeylerden bahsedelim.Gönderdiğim kartlardan bazıları mesela ;



Bu kartlar Ege Bölgesi serisinden..
Bi kitapçık şeklindeydi , tırtıklı yerlerden yırtıp gönderdim.
Arkası Türkçe açıklamayla dolu olduğundan ekstra bi kağıda yazacaklarımı yazıp , 
zarfla beraber gönderdim bu güzel kartları.


Pazartesi yollayacaklarımdan 4'ü bu serinin devamından , 
4'üde yılbaşı kartlarından.
Gelelim yılbaşı kartlarına;


PTT'nin çıkarttığı kartlar hoşuma gitti ,
bunlardan yolladım.En çokta sağ üst köşedeki kartı beğendim.


 Burda 10 kart var yılbaşı için , 6'sı gönderildi.
Gönderdiğim kartlar yukarıdaki 4 kart görselindeki kartlardan.

Aa unutmadan bi de yeni yıl kartlaşmasına katıldım.
Facebook'taki Postcrossing İstanbul grubundaki arkadaşlarla yapıyoruz.
Güzel bi kart alıp yazdım ,biraz geç oldu ama Pazartesi atacağım.
Kısa zamanda gider İstanbul içi zaten.
Şimdi tabi bana da bi kart gelmesi gerekiyor ama inanın pek umutlanmıyorum :D

Çok uzun bi post oldu , yakında tekrar güzel haberlerle yazmak istiyorum inşAllah.
Barışla kalın , kendinize dikkat edin.

4 yorum:

  1. Bütün postların uzun sürmeli okurken keyif alalım. <3 Çok güzeller gerçekten yeni yıl kartları.Sol alttaki de çok güzel bence.Devamını bekliyorum dostum.<3

    YanıtlaSil
  2. tabiki ikiz olmaktan dolayı ablamın en beğendiği kartı sevecekti benim dostum :) Bencede çok güzeller :)
    Çok teşekkür ederim çabalayacağım fightinng!! :)

    YanıtlaSil
  3. Yaa postcrossing uygulamasını hakkını vere vere kullananlara imrenerek bakıyorum!! Sanırım benim de bu işlere el atmam gerek :) Kartpostallaşan blogger dünyasından öğrenecek çok şeyim var.. Güzel bir yazı olmuş ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle çok güzel , kartlar stickerlar bütün stresi alıyor.
      Teşekkür ederim.
      :))

      Sil