9 Ağustos 2015 Pazar

POSTCROSSING #15



Güzel bir haftasonu daha bitiyor.
Tatildi , ramazan rehavetiydi ,stajdı derken 
Postcrossing'i baya boşladığımı farkettim.
Gelen fazla kart var.
Bu biraz  zor bi uğraş ama  bi o kadar da eğlenceli bişey.

Başlayalım...
Bakalım bugün hangi kartlar posta kutuma gelmiş  ;




Bu kart Çek Cumhuriyeti ' nden gelmiş.
Monika küçük bi kasaba olan Blatna'da yaşıyormuş.
Kartta su  mükemmel kalesini görebiliyoruz.
Güzel kart ve pullar için Monika'ya çok teşekkür ederim.








Amerika'dan gelen ilginç bir kart ve en iyi ifadeyle okunması gerçekten zor bi yazı..
Sanıyorum ki dergiden kesip zarfın üzerine zımbalamış.
Teşekkür ederim Kelly ! :)








Bu da Amerika'dan gelen bir diğer kart :)

Jarsim 'in  verdiği bilgilere göre ; 
Michigan sonunda yüzmek için ılık hale gelmiş :) 
Yazların çok az süre olduğunu ve bunu olduğunca 
sahile yüzmeye giderek değerlendirdiğini yazmış.
Kışlar gerçekten çok soğuk ve karlı olurmuş.

Teşekkürler Jarsim! :)

(Pul üsttekiyle aynı olduğundan tekrar eklemedim. ;)





Veee Japonya 'dan gelen ilk kartııım :D
Çok beğendim bu dağ manzarasını.
Altında yazan ' National Park Mountain Daisen in Autumn '



ilginçte bir pulla veda ediyorum bugün :)

Tatilinizin tadını çıkartın :)
Şunun şurasında az kaldı koşuşturmalara ..
Kendinizi sevin.
İyi haftasonları !!!










Bana ulaşan kartların ülkelere göre dağılımı :)                                                                                                                                      

CountryReceived
1Australia2
2Belarus2
3Czech Republic2
4Finland4
5France1
6Germany4
7Hong Kong1
8Japan1
9Moldova1
10New Zealand1
11Russia6
12Taiwan3
13U.S.A.5
14Ukraine1
15United Kingdom1






3 yorum:

  1. Ne hoş şeyler :) Nasılsın Canancım?
    Bizim de bir arkadaşımla alışkanlığımız var; her gittiğimiz ülkeden oranın diliyle kart atıyoruz ya da dönüşte elden veriyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. :)
      Ben iyiyim.Sen nasılsın canım ?
      Güzel alışkanlık vallahi ,ben akıl edemedim sadece kartları topladım :) Ama üzerinde pulların olması ayrı bi güzellik olurdu doğrusu :)) Bundan sonra uygulamaya çalışacağım..
      Sevgiler

      Sil
    2. Saol canım ben de iyiyim. İş güç ve Ağustos ile mücadele :)
      görüşmek üzere!

      Sil